onsdag 11 november 2009

Eller.

Det är så lätt att glömma bort bloggen märker jag. Speciellt som Jonte också glömmer den och typ aldrig skriver. Men det är inte så konstigt egentligen, med tanke på hur lite han är hemma.

Jag gör inte så mycket just nu, men jag tänker på en del tunga grejer som jag måste göra nåt åt och som jag inte vill skriva offentligt om, så jag telefontrakasserar folk istället. Eller telefontrakasserar inte och grubblar tyst för mig själv istället.

Eller så är jag glad över att David och Becca kom och hälsade på och jag fick prata face to face om saker som känns som att man ska prata face to face om. Jag är sjukt glad över att David och Becca blev tillsammans. De är ett jättefint par och jättemysiga att umgås med och jättesnälla och jag gillar dom! Nu ska jag borsta tänderna och ringa lite samtal/skicka några mail. Några om skolan och några om annat. Tunga grejer.

0 kommentarer: