måndag 10 augusti 2009

Frizon 2009

Nu är jag äntligen hemma igen efter en fantastisk tid borta. Lite sjukt är det att man kan ha det så otroligt bra och vara med om så många riktigt bra saker och må så bra samtidigt som man bara vill hem. Det är väl det som är kärlek.

Jag vet inte ens om jag ska gå in på allt jag varit med om. Det blir så sjukt mycket då och jag borde gör annat än att blogga. Plugga till exempel. Leva i verkligheten till exempel. Men jag kan lista lite sjukt bra saker med FrizonBibel och Frizon:
  • Alla bra samtal och nya vänner och gamla vänner och gemenskap.
  • Vittnesbördskvällen.
  • Nattvardskvällen.
  • Undervisningen.
  • Vi sålde 200 kycklingar till familjer i Uganda.
  • Brown Feather Sparrow!
  • Jag var frisk ända till sista dagen och fick se nästan alla band jag ville se as opposed to andra år när jag legat sjuk första kvällen och sen varit trött och seg och inte orkat gå på nåt.
  • Temat Uppbrott kändes relevant och viktigt.
Med andra ord, ett riktigt bra Frizonår! Men nu är jag hemma och det känns fantastiskt att få sitta tyst vid sin dator och lyssna på fantastisk musik (Levi Wares nya skiva! Fast online och inte i min ägo...) och vara tyst och klia på mina myggbett. Nu ska jag äta frukost.

0 kommentarer: