fredag 16 oktober 2009

Dubbeldejt

Ikväll blir det inte konfirmation för hela slanten som det varit tidigare fredagar. Istället blir det besök hos Jontes familj. Två bra saker och man får välja det ena, liksom.

Jag blir så glad över konfirmanderna (även om jag inte alls tycker om att vi kallar det konfirmation) för de är så sköna. Dessutom är jag glad över mina medledare, som också är grymt sköna och trevliga. Jag är tacksam över allt de ger mig och över att jag får vara till nytta och ge lite till dem också. Like it. Därför känns det lite tungt att inte åka till kyrkan såhär första konfaträffen efter lägret.

Ändå känns det jätteskönt att få komma iväg lite och Jontes familj är så härlig och fin. Dessutom är det vackert i Björktorp. Och vi kommer ju tillbaka på söndag för dubbeldejt med David och Becca. Animefilm på bio och jätterara människor. Like even more. Nu ska jag försöka plocka lite disk och packa och allt det där man behöver göra när man ska åka och hälsa på svärföräldrar.

0 kommentarer: