måndag 1 februari 2010

The Voice of the "inneboende" !!

Hallåe Vääääärlden! Nu har Jojjo och Jontes lilla inneboende även fått tillgång till bloggen! Hahaha! Så nu är jag ännu ett steg närmare målet i min plan att bit för bit ta över världen! ...eller? :P

Nä, skämt åsido. Kan tänka att en presentation av mig själv är på plats.
Jag heter Rebecca Gren och är 22år sen i november. Är alltså då född 87 och kommer bli 23 i höst. Har inte riktigt lyckas smälta att min ålder redan överskridit tjugo, men det som mycket annat kommer väl med tiden.
Är uppvuxen i en liten stad i västmanland som heter Arboga och ligger längst E 18/E 20. Kanske är du en av dom som passerat vårt lilla McDonalds och Dinners på väg mot Örebro? Vem vet? Ja, förhoppningsvis du. :P
Jag tog studenten 2006 från Westerlundska Gymnasiet i Enköping där jag i tre år studerat på deras Estet Musik linje. Jag är 156cm kort, har gråblå/isblå ögon, en läpp piercing på höger sida, glasögon/ linser och mööörk blont/ljus brunt hår (tror jag) dvs om jag skulle sluta färga håret nån gång.

Men nog om det nu. Det är alltså jag som är den lyckliga personen som för en vecka sen fick flytta in hos underbara Johanna och Jonte Nyqvist. Dom är ett fantastiskt par och jag trivs otroligt bra här. Dom kommer alltid med så bra och sköna idéer. Som tex senast igår (söndag kväll) avslutade vi dagen med att mysa runt soffbordet med gitarr, lovsång och bön för den kommande veckan. Verkligen en toppen grej. Try it and you will like it! =)

Det finns mycket mer att berätta om mina första dagar här i lägenheten med J&J men precis nu tog skrivlusten slut. Jag ska därför nu avsluta för idag och återgå till att umgås med Jonte, Johanna och David ((min pojkvän och även den personen som var värd på Jonte & Jojjos bröllop) som är här på besök)
Men jätte kul att du läste! Allt gott till er som läser och God Bless you all!

0 kommentarer: