torsdag 30 juli 2009

Bröllopet (del 2)

Här kommer ett till inlägg med bilder av sjukt bra Josefin. Det blir fler morgonbilder och så får vi vänta en stund tills det blir riktiga bröllopsbilder, om inte Jonte lägger upp några. Jag åker nämligen iväg imorgon, tillbaka till stället vi gifte oss på. Denna gång är det inte bröllop som drar utan festivalen Frizon och lägret FrizonBibel. Sjukt bra grejer! Fantastiskt kul att åka dit, men också jobbigt att åka dit utan Jonte. Tillsvidare kan ni ju titta på de här bilderna:

När jag hade sminkat klart mig satte vi oss i bilen och jag var på väg att glömma mina örhängen.


Såhär såg mitt klänningstyg ut. Min snälla syster sydde klänningen.

Vi blev lite tidigare än vi trodde så vi stannade en stund och solade oss. Eller bara väntade. Här är jag och Jonte med vår bröllopslokal mellan oss.

Jag med Evangelisthemmet på Götabro i bakgrunden. Kära kära Götabro där jag träffade Sara första gången och dit jag ska åka igen imorgon!

Vi pussades

och så stod vi och väntade lite till innan gästerna satt sig ordentligt och vi fick åka och vigas.

0 kommentarer: