onsdag 30 september 2009

Skolan

Idag har jag tänkt massor på min skola, trots att jag inte varit uppe så länge. Jag har räknat och räknat och tänkt och kollat med syo innan jag beställt kurser. Och insett att det inte är så himla långt kvar. Det är redan snart oktober. Oktober, november, december. Hur i hela? Jo, men det SKA gå. Jag SKA fixa det här. Kvar är:

Matte B
Idrott och Hälsa A
Projektarbete
Estetisk verksamhet
200p individuella val.

Jag tänkte läsa Spanska steg 1. Insett att spanska kan vara bra att kunna.

Nu ska jag sätta igång med Matte B.

2 kommentarer:

Michaela sa...

Åh vad skönt att jag redan är färdig med Idrott och hälsa A! ;) Min idrottslärare på min förra skola var snäll nog att sätta slutbetyg på mig när jag slutade även fast dom andra skulle få ett halvår senare :D Och vi har ju typ lika mycket kvar! :D Jag har börjat med Affärskommunikation engelska och Litteratur och litteraturvetenskap idag! Heja heja, vi SKA klara det! Men det kan hända jag behöver januari också. Men inte mer än det! ICKE!

Jojjo sa...

Du anar inte. Idrott och Hälsa är min stora skräck. Jag har inte varit med ordentligt på skolgympan sen sjuan, i åttan var det väl sisådär. I nian förbjöd min lärare mig att vara med eftersom jag var så sjuk. Smart tjej visade det sig senare, hade jag motionerat mer hade jag kanske dragit ner min infektion i hjärtat och det hade inte varit så bra.

Åh, peppen! Vi klarar det! :D