tisdag 9 juni 2009

Vi lever.

Nej, dags att ta sig i kragen och blogga lite! Vi har flyttat och donat så det har liksom inte hunnits med. Men nu börjar det ju hända annat i livet än flyttning (även om vi inte är upppackade än), som studentmottagningar och annat kul. Ikväll ska vi till Lovisa och jag ska åka till stan om en stund och träffa Maria! Härliga fina Maria!

Det blir nog ett litet kort inlägg, mest för att ni ska veta att vi lever. Överlåter åt Jonte att blogga om sin praktik istället. Nu ska jag försöka plugga psykologi i röran, trots att jag mest vill komma i ordning innan jag lämnar den lugna stökiga vrå som är vårt hem iaf över sommaren.

Ni (alla som tar åt sig) är för övrigt välkomna på fika eller nåt ditåt här. Om ni meddelar först hinner vi springa ner till ICA så vi har nåt att bjuda på. Köket är nämligen aningens för barrikaderat för att jag ska kunna baka nåt.

0 kommentarer: